vrijdag 28 februari 2014

My Boshi Hani en Asobi

Al heel lang had ik mijn vriendin mutsen voor haar jongens beloofd. En nu kwam het er eindelijk eens van. (En ik weet meteen weer waarom ik er niet aan begon, na de 5 mutsen van afgelopen weken ben ik ze weer een beetje zat..)

Vlak voor onze officiƫle mutsenoverdracht/playdate overleed een familielid en moesten we dus een nieuwe afspraak maken waardoor de draadjes afwerk- en labelsnaai-deadline opeens rap naderbij kwam.

Vlak voor vertrek wilde ik nog snel een paar foto`s maken waarbij dochter gewillig (en ook een beetje zenuwachtig...) model stond  en ik vervolgens nauwelijks een scherpe foto produceerde. Gelukkig staan de kleuren er wel goed op.



 
Ik maakte model Hani maat S voor twee stoere jongens van 2 en 4. Ik gebruikte het patroon van Asobi en de kleuren koos mijn vriendin.
(signaalrood en oceaan voor must 1 en turquoise en marine voor muts 2)
 
Uit het boek Mutsen haken & meer van MyBoshi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten