vrijdag 25 oktober 2013

Post


Vandaag verstuurde ik post. En niet zomaar post kan ik wel zeggen. Allereerst verstuurde ik een pakje naar de 1-jarige Julian. Helaas lukte het niet om naar zijn feestje te komen, maar een mooi handmade cadeautje past ook wel door de brievenbus.

En die drie enveloppen daaronder? Daarin zitten mijn leestips voor 'Kikker Leest'. Drie boekenliefhebbers uit Nederland en Belgiƫ krijgen morgen mijn mooiste boekentips (drie daarvan dan....) in hun brievenbus.

Zelf mocht ik gisteren al een tip ontvangen van Fotootje Vandaag. Een prachtige handgeschreven (daar heb ik me niet aan gewaagd) brief met daarin veel meer dan 1 tip en op de koop toe het gedicht Olifant van JRR Tolkien. Vandaag las ik het voor aan dochter en ze zag het blijkbaar levendig voor zich want al snel stampte ze met wapperende oren door het huis.

Veelbelovend dus dat 'Kikker leest' en daarbij ook stimulerend op meerdere fronten. Zo is het een fijne schop onder mijn kont om na een periode vol E-pulp (term gepikt van haar ) waar ik heerlijk ontspannen bij in slaap kon vallen, weer vol passie door mijn boekenkast te struinen op zoek naar pareltjes voor de Kikkervrienden en zo ook lang vergeten, ongelezen schatten op te diepen. Zo ben ik nu gestart in Parlami d'Amore en wil ik eigenlijk ook direct mijn eigen leestips weer herlezen. 

En wat is nu een mooiere gelegenheid om mijn blog weer af te stoffen? Precies!


Voor meer info over Kikker Leest, klik op de button in de rechterbalk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten