maandag 18 februari 2013

#20 Colour my books


En toen kwam het er gisteravond opeens van. En heb ik het fijnste opruimklusje wat er bestaat gedaan. Mijn boekenkast. Door mijn E-reader heb ik een heleboel boeken weggedaan, mijn boekenverzameling is dus aardig uitgedund. De kast staan in onze slaapkamer en daarom wilde ik een jaar geleden een rustigere uitstraling. Dat lukt al grotendeels door alle losse troep eruit op te ruimen, maar de finishing touch kwam door het op kleur zetten van de boeken. Nooit geweten dat ik dat in me had. En het resultaat is echt heel fijn om naar te kijken. Nog fijner dan mijn gewone, rommelige boekenkast. Want ook al staat alles netjes, het blijven mijn dierbare boeken. Op kleur of niet.

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb ook alles op kleur staan. Weet je ook meteen waar je een boek weer terug moet zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, zo op kleur. Ga ik ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar hoe weten jullie waar een boek staat? Ik heb ze nl per categorie bij elkaar staan!

    BeantwoordenVerwijderen