zondag 6 mei 2012

Luchtmeisjes

Vandaag had ik een fantastische middag met mijn zus. (Ik heb er twee, gisteren ging ik naar een huis kijken met de een, nu had ik een heerlijke middag met de ander.)

We hadden een high tea (met Cabin Food) in `onze` boekhandel. Waar de schrijfster van dit boek heerlijk kwam vertellen over de personages in haar boek. Ze vertelde dat ze niks heeft verzonnen in het boek, alles is waar gebeurd. Op het moment dat ze met feiten over de brug kwam bleek dat ze ook niets had hoeven verzinnen. Het was eigenlijk surrealistisch wat ze vertelde. Twee van de eerste stewardessen van KLM maken compleet verschillende keuzes in de oorlog. Non-fictie, maar eigenlijk een roman. Het boek lijkt fantastisch (ik krijg het voor mijn verjaardag :-) ) en vanmiddag was al fantastisch. Aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten